Malmö i mitt hjärta!

Sitter i nya lägenheten och dricker ingefärste. Marie sitter och läser i en kokbok och säger i mellanåt saker som: "Man kanske skulle börja baka surdegsbröd." Jag känner ett lugn som jag inte känt på länge. Det är som om Malmö är gjort för mig och jag för Malmö.
 
Det som har hänt än så länge är att vi flyttade in i måndags och dagen efter var alla lådor redo för att gömmas i källaren. Vi har käkat på kinabox och druckit en del öl på möllan, precis som det ska vara. I fredags hade vi världens mysigaste inflyttningsfest som slutade med att alla satt och åt pasta med pesto. 
 
I morgon är det universitet som gäller. Det är en rätt konstig känsla. Gick jag inte precis i högstadiet? Det ska bli roligt iaf! Jag tror det är första gången som jag verkligen bara varit exalterad inför skolan och inte lite trött. 
 
Hoppas alla har det lika bra som jag! 
//O

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Olivia, går inte du fortfarande i högstadiet? :S Det trodde jag..!! :S xP

Svar: Haha very funny!
Olivia

2012-10-10 @ 09:58:30
URL: http://whileinthefarcountry.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0