sömnlöst

Vet inte riktigt vad min hjärna håller på med men jag har blivit beroende av denna covern. 
 
Det börjar kännas som om saker och ting är på väg till det bättre nu. Jag vet inte riktigt hur jag hamnat här egentligen. Känns som jag tappade mig själv på riktigt en period och att jag nu hittar en ny version av mig själv. Det verkar dock vara en rätt bra version. Så klart går det i vågor de blir mindre och mindre. Ibland undrar jag om händelser i livet verkligen är en slump. Finns det en mening med att man träffar just de människor man träffar e? Jag vill nästan tro att det är så. Människor lämnar ju avtryck på en. Oftast mer än de tror...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0