Riddare Kato

Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka längre. Allting händer alltid så plösligt nu för tiden. Ibland vill jag bara skrika lite och hoppas att det blir lite lättare. Jag har verkligen försökt att glömma allt och gå frammåt men hela tiden är det något som drar i mig. När jag hade som roligast igår förstörde musiken allt. En liten tanke dök upp och sen kunde jag bara tänka den tills jag somnade. 
 
Jag förstår inte hur man kan släppa saker så snabbt. Kanske det verkar som jag kan det med men så är det verkligen inte. Teater är min grej, jag utnyttjar det allt för ofta och oftast gör jag bara det jobbigt för mig själv. Kanske det var bäst så här iaf. Jag tror jag ska bli en sten när jag är vuxen. Nä, jag ska bli riddare Kato. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0