Autumn Leaves

 
Vantarna åkte på och ut i parken vandrades det idag. Det är konstigt hur snabbt saker och ting förändrats. Precis som Sandy blåste genom USA har människor blåst ut och in i mitt liv på senaste tiden. Den kontroll jag så desperat vill ha över allt kan jag inte längre få. Det är nog egentligen rätt nyttigt. 
  Bestämde mig idag för att säga allt som behöver komma ut men jag är egentligen allt för rädd. Jag vet hur man ser mig. Det är kanske inte så konstigt. Jag är den som är duktig på att vara glad och ge råd men är så rädd för konfronationer att jag hellre gömmer och glömmer delar av mina känslor. På hösten är det lite svårare, det är något magiskt med vädret. Folk börjar visa sina rätt sidor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0