ledig, deg och seg

Varför tackar man inte ja när chefen frågar om man vill jobba extra den där lediga dagen? Jo för jobbar man på mitt jobb måste man ha minst några timmar i veckan då man slipper skrikande barn, bittra tanter och blippande. Jag har lämnat huset i ca 5 min idag när jag gick ut och tittade mig omkring och sedan gick in igen haha.
Från det ena till det andra. Trots mitt tidigare hat av zipperaller har jag nu accepterat hur sjukt skönt det är och tillbringat dagen med att se ut som en jättebäbis, dricka smoothie samt funderat på det viktiga i livet. 
 
varför se ut så här?
 
 
 
När man kan se ut så här :D
 
ha det fett! 
O
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha! Olivia, du är alltid en jättebebis!

2012-07-17 @ 22:01:42
Postat av: Andrea

Vart har du köpt ziperallen?

Svar: På Gekås i Ullared. 199 kr! Kom dit och hälsa på mig när jag jobbar vett ja! :D
Olivia

2012-07-17 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0